– Cerere tip utilizată in situaţia in care se depune doar dosarul de alocaţie:
– Certificat naştere copil -original şi copie;
– B.I. / C.I. / C.I.P. al ambilor parinţi – original şi copie;
– Certificat de căsătorie – original şi copie;
– Dosar;
– Extras de cont , în cazul in care se doreste primirea alocatiei de stat intr-un cont bancar;
– în situaţia în care părinţii nu sunt căsătoriţi, se solicită prezenţa ambilor părinţi în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.
Observatii:
La depunerea documentaţiei, este obligatorie prezentarea documentelor de identitate aleambilor parinti şi ale copiilor, în ORIGINAL
Se completează, în plus, şi alte tipizate, în funcţie de situaţie, fiind necesar să contactaţi,
Atenţie! Dosarele se depun personal sau pe bază de procură
Alocaţia de stat pentru copiii născuţi în U.E.
– Certificat naştere copil – copie şi original
– Buletine /Carti identitate parinti – copie şi original
– Certificat de căsătorie – original şi copie;
– Extras cont pe numele solicitantului / titularului – (dacă se doreşte plata în cont bancar)
– Dosar;
– Adeverinţă de salariat cu menţionarea datei angajării pentru părinţii care lucrează în România.
– Dacă părinţii nu au lucrat în străinătate şi nu le-au fost întocmite documente în statul membru U.E solicitantul va depune o declaraţie în care se va specifica perioada petrecută în străinătate, că nu a lucrat şi nu încasează sau nu a încasat de la statul respectiv alocaţie şi unde locuieşte în prezent.
– Dacă părinţii au avut calitatea de lucrători migranţi vor depune documente justificative care să ateste adresa (adresa INS-Instituţia care plăteşte alocaţia în ţara/localitatea din statul membru U.E) şi numărul de asigurare din statul membru U.E în care s-a născut copilul precum şi o declaraţie care să ateste perioada în care a lucrat, dacă încasează sau a încasat de la statul respectiv alocaţie şi unde locuieşte în prezent.
Atenţie! Dosarele se depun personal sau pe bază de procură